הקלטת שיחה – למה גם אתם צריכים לעשות את זה בעסק שלכם?

תוכן עניינים

כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, העצמאיים ובעלי העסקים הקטנים ברחבי מדינת ישראל מהווים את הרוב המוחלט של כלל העסקים במדינה, בעוד כי הם אחראים למעל ל-50% מהתוצר של המגזר העסקי. יחד עם האמור, למרות התרומה הניכרת שלהם לכלכלת מדינת ישראל, ניתן להביט בלא מעט עסקים שנשארו מאחורי בכל הסובב סביב פתרונות טכנולוגיים שהחברות הגדולות מבצעות בהן שימוש, לרבות כאשר מדובר על הקלטת שיחה. אז למה חשוב לבצע זאת בעסק? על כך במאמר הבא.

 

למה חשוב לבצע הקלטת שיחה בעסק?

בנוסף למגוון הסיבות שבגינן מומלץ להקליט שיחות אשר מתייחסות לפרטים ונתונים, נראה כי ברור לכל בעל עסק וכן גם לכל אדם שעובד מול לקוחות ישראלים – הקלטת שיחה יכולה לחסוך לא מעט כסף, סכסוכים עם לקוחות, עוגמת נפש ולעיתים, אף לשמש בתור הוכחה משפטית בשעת הצורך. אז למה גם לכם כדאי להקליט את השיחות בעסק שלכם? הנה כמה סיבות שאולי יגרמו לכם לפנות לשירותיה של חברת תמלול עוד היום:

  • איסוף נתונים – בעת בה אנו מקבלים הוראות מלקוח, או לחילופין מסמכים עם נתונים חשובים במייל, הרי שעומדת בפנינו האפשרות להדפיס את אותם נתונים והוראות במטרה לפעול בהתאם ולהימנע מטעויות. זאת בעוד כי כאשר אנו נוטים להסתמך על הזיכרון שלנו בלבד, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על שיחה בעל פה, הרי שלא פעם נפתח חלון לבלבול וטעויות שונות. במילים אחרות – בעל עסק שמבצע הקלטת שיחה יכול לבצע בה שימוש במטרה לעבור על הנתונים ולהימנע מטעויות מיותרות. 

  • יצירת אסמכתא – מיותר לציין כי העידן המודרני של היום מהווה תקופה בה יש כבוד רב למילה כתובה, כאשר למילים אשר נאמרות בעל פה אין באמת כל כיסוי. למעשה, הסיבה לכך היא דיי ברורה – בעת בה אין הוכחה מוחשית, קל לאדם להפר את הבטחתו, כי הוא לא סיפק שום אסמכתא. זאת בעוד כי הקלטת שיחות מעניקה לבעלי העסקים את האפשרות לייצר אסמכתא מוחשתית סביב הסכמים כאלו ואחרים שנרקמו במעמד השיחה. 
  • מניעת סכסוך משפטי – במידה ולא הצלחתם למנוע סכסוך משפטי עם אחד מהלקוחות שלכם, הרי שעומדת בפניכם האפשרות לבצע שימוש בהקלטת השיחה במטרה לצאת מאותו הסכסוך. על כן, כאשר הצדק עומד לצדכם, כל מה שיהיה עליכם לעשות יהיה פשוט להציג את הקלטת השיחה, שתוכיח בצורה חד משמעית את הטענה שלכם. 
מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: