טיפים לקידום בפייסבוק – בדיוק מה שהעסק שלך צריך

תוכן עניינים

מי שמכיר את הרשת החברתית יודע שיש בה לא מעט פרסומות ומודעות של עסקים כאלה ואחרים. כאשר העיניים של הרבה מאד, מיליוני גולשים ברשת האינטרנט נשואות לפייסבוק – אי אפשר לפספס את הפוטנציאל העסקי והשיווקי שיש כאן וחשוב מאד להתאים את מהלכי השיווק והפרסום גם לתצורה הדיגיטלית. כיום ידוע על כמה וכמה אפשרויות שבעזרתן אפשר לקדם עסקים דרך הפייסבוק ואם מקפידים על הדרכים הייחודיות שפייסבוק מציע – אפשר להגיע לתוצאות מעולות שיתורגמו לכדי גידול במספר הלקוחות וכמובן בהגדלת ההכנסות. אם אתם מחפשים טיפים לקידום בפייסבוק אתם צריכים לזכור שהכי חשוב זה לעשות את זה בעזרת אנשי מקצוע שמכירים לעומק את עולם קידום האתרים ויש להם ניסיון רב ככל האפשר בקידום עסקים בפייסבוק. הקידום בפייסבוק מתבסס על התאמה אישית של מהלכי הקידום עבור כל עסק בנפרד ולכן יש חשיבות לניסיון רב ולהבנה מעמיקה של פילוח קהל יעד.

 

עקרונות וטיפים לקידום בפייסבוק

כיום ידועים כמה מסלולי שיווק דיגיטליים – קידום במנועי החיפוש, בעיקר זה של גוגל וכמובן שיווק במדיה חברתית, כלומר ברשתות החברתיות. הקידום בפייסבוק, באינסטגרם, בטיק טוק או בסנאפצ'אט מתבסס על הימצאותו של קהל היעד ברשתות אלה ועל מעורבות שלו בתוכן שעולה בהן. על מנת לקדם עסקים בצורה יעילה בפייסבוק צריך קודם כל להבין מי הגולשים שנמצאים בו, גולשים בו ומתעניינים בתוכן שעולה שם. הקידום בפייסבוק מבוסס על פילוח של קהל יעד ועל תכונות או תחומי עניין שלו – טווח גילאים, מגדר, אזור מגורים, מצב אישי או משפחתי, התעניינות בעולמות תוכן כאלה ואחרים וכמובן השתייכות לקבוצות המבוססות על נושאים – הורות, תחומים מקצועיים, סטודנטים ועוד. כאשר מפיקים קמפיין קידום בפייסבוק מפלחים את הקהל ובוחרים בפני מי רוצים שהמודעה תופיע, כלומר מי מהגולשים יש סיכוי שיתעניין וייצור קשר או יבצע רכישה.

היתרונות של קידום עסקים בפייסבוק

בשונה מקידום אתרים ועסקים דרך מנועי החיפוש – הקידום בפייסבוק, אם הוא נעשה בצורה נכונה ומדויקת, הוא יכול להביא לתוצאות טובות ומרשימות תוך פרק זמן קצר. אפשר לדמות את התהליך להצגת מודעה בדיוק בפניו של מי שעשוי להתעניין בה על פי גילו, מקום המגורים שלו, מצבו האישי ומה שהוא מתעניין בו. ברגע שמערכת המודעות עולה היא מיד מופיעה מול עיניהם של אלה שעומדים בקריטריונים שהוגדרו ויצירת קשר או קניות אונליין יכולות להתחיל להתבצע ממש באופן מיידי. בשונה מקידום דרך מנועי החיפוש – בפייסבוק לא חייבים להמתין לפעולה מצד הגולש ואין צורך לנסות לנחש אילו מילים או ביטויים הוא יקליד בשדה החיפוש. אצל הרבה מאד מהגולשים פרופיל הפייסבוק שלהם פתוח במחשב שלהם רוב שעות היום ומלווה את השגרה שלהם ולכן המודעות בעצם מגיעות עד אליהם.

 

קידום בפייסבוק – מדויק וממוקד!

כאמור, מה שבאמת חשוב להקפיד עליו הוא בחירה באנשי מקצוע שמכירים את הרשת החברתית לעומקה ויש להם ניסיון והמלצות. לא כל אחד יכול להבין את נבכי מערכת הפרסום של פייסבוק ולכן מי שיש לו ניסיון רב ויכול להראות תוצאות של מהלכי שיווק שבוצעו עבור לקוחות שלו יהיה כזה שכדאי לשקול את העבודה איתו. חשוב להבין שמדובר בתהליך מעמיק של ניתוח המוצרים או השירותים של העסק, כמו גם של קהל היעד ומה הדרך הטובה ביותר להגיע אליו ואת התודעה שלו. שיתוף פעולה בין בעל העסק לבין מקדם האתרים יהיה קריטי ומהותי ותהיה לו תרומה עצומה להצלחת התהליך ולהגדלת מעגל הלקוחות וההכנסות של העסק.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: