דרופשיפינג – מה זה ומדוע הוא נפוץ כל כך בתקופה האחרונה

תוכן עניינים

המין האנושי מעולם לא חווה אינטנסיביות כל רבה בתחום של הזמנות מוצרים ומשלוחים ממקום למקום דרך האינטרנט. אנשים רואים בכך פרנסה קלה ומהירה וכמובן האפשרות של השגת מוצרים שונים במחירים נמוכים מאד. כיום מדובר בעניין די מסודר ומאורגן ולא אחת יש בדרך עוד כמה גורמים שלוקחים חלק וכמובן מקבלים גם הם הכנסה כזו או אחרת. על זה בדיוק מבוסס נושא הדרופשיפינג. מדובר בתיווך בין הקונה למוכר כאשר המתווך מקבל סכום מסוים שמהווה את סכום התיווך עבור העסקה וכך מרוויח בעצמו. יחד עם זאת, ברוב המקרים הקונה הסופי כלל לא מודע לכך שיש עוד חלק בתהליך, שכן מי שעושה את הדרופשיפינג הוא מי שיוזם את הוספת השלב שלו בתהליך הקנייה והשילוח. איך זה נעשה ולמה זה נפוץ?

דרופשיפינג וקניות מקוונות

אם מתחילים מהשאלה השנייה הרי שהפופולריות של דרופשיפינג נעוצה בכך שמדובר בתיווך אונליין של עסקת מכירה, כלומר יש כאן סוג של הכנסה פסיבית. כל מי שעוסק למשל בתחום של בניית אתר חנות לצרכי ממכר ושילוח הזמנות ללקוחות צריך ויכול לקחת בחשבון שיהיה מי שיעקוב אחרי ההזמנות שלו ויוכל להציע שירותי תיווך. ברוב המקרים דרופשיפינג מבוצע אל מול אתרי המכר הגדולים מחוץ לארץ, בהם יש דרכים להבין מה הביקוש למוצרים אלה ואחרים וכך להיערך לקראת מכירה של אחד מהם מהמוכרים שנחשבים למומלצים ומבוקשים. הקונה הסופי והמוכר לא תמיד יידעו שיש מישהו ששותף לעסקה ביניהם ואותו מתווך בעצם יודע לקרוא את השוק ולהבין מה עוד לקרות ועל ידי מי. מדובר בשעות רבות של שהייה מול אתרי המכר אך בסופו של התהליך מדובר בהכנסה לא ראה שאנשים מתפרנסים ממנה היטב.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: